Zoals je ziet gaat mijn blog over de Bijenkorf. Het meest toonaangevende warenhuis van Nederland. Deze blog maak ik in opdracht voor het vak E-marketing.
De opdracht is als volgt:
Bij deze opdracht wordt de theorie van het vak e-marketing toegepast. Elke leerling kiest een uniek bedrijf. Over dit bedrijf schrijf jij berichten die gericht zijn op een aantal onderwerpen. De verschillende onderwerpen hebben allemaal een eigen tabblad op jouw weblog.
De onderwerpen die op de weblog terug moeten komen zijn;
- Uitleg vak & opdracht
- Uitleg keuze bedrijf
- Omschrijving van producten / diensten bedrijf
- Doelgroep bedrijf
- Promotie offline
- Promotie online______________________________________________________________________________Mijn docent E-marketing kwam met 30 bedrijven waar ik uit kon kiezen. Ik wist meteen dat ik de Bijenkorf wilde, omdat ik de Bijenkorf heel interessant vind op het gebied van Marketing. Vorig jaar en dit jaar heb ik er tijdens de Drie Dwaze Dagen gewerkt. Heel erg vreemd om te zien dat mensen daar om 8 uur 's ochtends voor de deur staat en vervolgens naar binnen rennen om de "beste koopjes" mee te nemen. Naast de DDD maakt de Bijenkorf nog veel meer reclame en ik vind het interessant om dat eens onder de loep te nemen. Doordat ik er gewerkt heb, heb ik al wel iets meegekregen van hoe ze te werk gaan en dat kan ik nu goed gebruiken tijdens deze opdracht.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten